MINUN AAKKOSET

26.1.2016

Tämä postaus on ollut luonnoksissa kauan. Niin kauan, etten enää muista, mistä alunperin sain tämän idean! Kuitenkin, tästä nyt viihdettä tiistai-iltaan - ja avoin haaste otettavaksi kenelle vaan!

Kuvitukseksi valitsin Borneosta inspiroituneena vanhan (2009) Kaakkois-Aasian reissun tunnelmapaloja. Oh the days of freedom, backpacking, skinny figure and holiday romances ;)

A - autoilu yksin musaa kuunnellen aurinkoisessa säässä hyvällä autolla hyvällä tiellä. Ah!

B - Borneo Malesiassa reissatessa en millään kerralla ole vielä eksynyt Borneon puolelle. Olisi kiva käydä!

C - Chris Powell 

D - daisarit eli rintavarustus. En ole koskaan ollut mitenkään rintava, mutta sekin vähä lähti imetyksen myötä. Enkä edes imettänyt, kuin kolme kuukautta! Kaikkensa sitä antaa lapsen eteen, kaikkensa.


E - englanti Olen tykännyt enkusta siitä asti, kun aloin sitä ekaluokalla "opiskelemaan". Nopsu tuntuu perineen jotain mieltymyksiä, kun iltaisin pyytää lukemaan osan kirjoista ennannissi.

F - fit/fat Tuntuu että mulla on aina menossa joko fit tai fät kausi/päivä. Keskitietä ei olekaan!

G - ghee Käytän ruuanlaitossa jonkin verran gheetä sen hyvin ayurvedisten vaikutusten takia, vaikka mulla ei ole hajuakaan, mitkä ne vaikutukset on.

H - Hiltunen oli sukunimeni ennen nykyistä.

I - irtohiukset Vihaan irtohiuksia. Etenkin märkiä. YÖK.

J -  jurri Olin viimeksi pikkaisen humalassa työpaikan pikkujouluissa ja sitä ennen just keväällä 2012. En ryyppäile kovin usein :)

K - koti Olen todella paljon koti-ihminen. Unelmieni vapaapäivä onkin oikeastaan sellainen, että saan olla kotona - siivota ja järjestellä ja sitten vaan nauttia omassa kotona rentoilusta.


L  - Louis Vuitton salaa ihailen noita törkyhintaisia kasseja.

M - Vaatekokoni yleisimmin.

N - naapurit Haluaisin, että tuntisin kaikki naapurit ja oltais kaikki vähän ku samaa jengiä. Miks siis ainut mun naapurikaveri muuttaa juuri pois? Byääää!!

O - oksennus En osaa oksentaa. En ole ikinä missään tilanteessa oksentanut.

P - Pirita Äitini oli keksinyt tämän nimen minulle jo vuosia ennen kuin ilmoittelin saapumisestani.

Q - oli suosikkihahmoni jo vanhoissa Bondeissa ja uusi Q on vielä söpökin.


R - Rikkaiden deittipalvelu eli Millionaires' Matchmaker. Parasta viihdettä!

S - stressi Olen tosi stressaavaa tyyppiä ja uudenvuoden lupaukseni onkin ollut vähentää stressiä 50%.

T - Tukholma Odotan kovasti kevään reissua sinne!!

U - ukkonen Jouduin teininä keskellä peltoa juoksulenkillä ukkosen yllättämäksi ja olen siitä lähtien pelännyt ukkosta.

V - vauvat on vaan jotenkin niin maagisen ihania. Varsinkin toisten vauvat.

X - vartalo on todella kaunis ja naisellinen, mutta itse olen pönäkämpi poikamaisempi H.


Y - yksinäisyys Asia, josta kärsin erityisesti äitiyslomalla. Luojalle (ja neuvola perhevalmennukselle) kiitos meidän mammajengistä!

Z - Zorro Tämä mun pikkusiskolle <3 Hän oli pienenä kova fani.

Å - Åberg Mun parhaan ex-työkaverin tyttönimi.

Ä - äklömakea En tiedä mihin tuolla viitataan. En ole vielä tavannut mitään liian makeaa :)

Ö - öylätti Tämän sanan olen tarmokkaasti Aliaksessa selittänyt, et "se paikka missä possut on!"


* * *  

Blogin URL, eli sen osoite, vaihtuu 1.2. Uusi osoite tulee olemaan www.pandamamablogi.blogspot.com. Jos seuraat blogia Bloglovinin kautta, muista hakea se sieltä uudelleen. Facebookin kautta seuraaminen pysyy edelleen samana. Jos blogi on sinulla selaimen suosikeissa, sinnekin sinun täytyy päivittää uusi osoite. 


6 kommenttia:

  1. Hauska postaus! Ja oon kyllä kade tosta o:sta,mä taas oksennan tosi helposti ja alkuraskaudesta harrastinkin sitä paljon :( Tuli tosta Jurri kohdasta mieleen että oispa hauska nähä sut joskus jurrissa! Ku puhut selvinpäin niin paljon niin kuinka puhelias sillon oot :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D :D Mietipä sitä!!!! :D

      Ei, ehkä mä en puhu enää tän enempää, mut tanssin ja laulan siihen lisäksi :D

      Poista
  2. Zorro! Se oli kyllä paras :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3
      Koetin miettiä Zorron tunnaria, mutta alkoi soida vaan päässä The Final Countdown. Tietenkin sanoilla "We're heading for peanuts".

      Poista
    2. https://www.youtube.com/watch?v=xxhud0q5FOE

      Poista
    3. Aaaaaaaaaaw!!! Niin TIETENKIN! <3 "They turn to Zoroo!!"

      Poista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan