23.02.2013

24.2.2016










Tasan kolme vuotta sitten oli jännät hetket. Ei siinä vielä mitä, että olin yllättäen juuri joutunut pieneen leikkaukseen ja olin vasta toipumassa siitä. Eikä siinä, että olin toisella kuulla raskaana ja tuskin pysyin hereillä neljää tuntia putkeen. Mutta että käsillä oli tämän lisäksi SE päivä, josta jokainen (no okei, aika moni) tyttö haaveilee. Olin menossa naimisiin elämäni rakkauden kanssa.

Se päivä oli luminen ja upea - ja meni aivan liian nopeasti. Myös nämä kolme vuotta ovat menneet hujauksessa, mutta tuoneet elämääni sen kaikista tärkeimmän asian. Perheen. Näiden kahden pojan kanssa on aivan mahtava elää; itkeä, nauraa ja hassutella. Olette minun aarteet, elämäni sokeripalat <3


ps. piti julkaista tämä postaus jo eilen, mutta tulin kipeäksi (lunssapöpö) ja painelin kotiin päästyäni suoraan vaan nukkumaan.

8 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siskoni (kesällä) tuleva aviomies on lähes yhtä taitava kuvaamaan kuin oma aviomieheni. Vaikka eihän tässä mikään kisa ole :D :P Niin ja tietty me ollaan niin söpöjä ;) ;) Ja kiitos <3

      Poista
  2. Oiij kaunista! <3
    Mä vieläkin odottelen meidän hääjuhlia. Kimmo ei oo oikeen innostunut järjestää selllasia. pyh :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mitä mitä? Ettekös te ole naimisissa? Vai eikö mun flunssainen pää nyt vaan tajua, mitä tarkoitat :D

      Poista
  3. Ihana onnellisuus ja tunnelma välittyy näistä kuvista! <3 Onnea hääpäivän johdosta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Onnellinen ja tunnelmallinen se päivä tosiaan olikin :)

      Poista
  4. Ihania kuvia! Ja (myöhäiset) onnittelut hääpäivästä! :) Hääkuvia on niin ihana katsella, niistä välittyy kauniisti rakkaus ja onnellisuus. :) Onko tuo muuten Jyväskylän kirkkopuiston vanha kirkko?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Hääkuvissa on kyllä aina jotain ihka-aitoa taikaa :) Ja tuo on itseasiassa Joensuun ev-lut. kirkko :)

      Poista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan