PARAS VIIKONLOPPU - ÄÄNESSÄ NOPSU

18.12.2016


Moikka! Tiiättekö, onpa ollut hauska viikonloppu. Olinkin ihan väsy jo hoitoviikon jälkeen. Herään aamuisin siinä ennen kuutta ja jotenkin vaan mulle ei tuu hoidossa uni.. äiti kysyy ärsyttävästi sitä AINA about heti kun tulee hakemaan ja mä oon oppinut, että tässä hommassa ei kande huijata, sillä hoitajat aina paljastaa sen, miten asia nyt sit oikeesti oli. 

No, jos en oo nukkunut, niin äiti kippaa mut kotona aina heti omaan sänkyyn, pistää peiton päälle ja oven kiinni. Mä yleensä periaatteesta totean, että haluaisin leikkiä, mutta yleensä nukahdan jo ennen kuin pääsen lauseen loppuun. Sitten toi mamma ajattelee, että on reilua puolen tunnin päästä (!!?) herättää mut. Kuulema en saa muuten illalla unta. Siinäpä sitten menee pökkyrässä melkein ohi koko Pikku Kakkonen. 

No, nyt on VIIKONLOPPU ja arvatkaa missä mä kävin lauantaina aamulla? Ihan oikeessa parturissa!! Yleensä mun kavereiden äiti leikkaa mun tukan, mutta jostain syystä (äidin kommentti; joulukiireet ja sairastelut) me mentiin ihan oikeaan parturiin. Oon vähän sekaisin, kun äiti puhuu aina kampaajasta ja isi parturista, että tiedä nyt sit mikä toi paikka oli...


Eiks tullu HIENO tukka?? Ja sain vielä suklaatakin, kuten viimeisestä kuvasta näkyy :) 

Sen jälkeen pääsin vähäksi aikaa lapsiparkkiin leikkimään, kun isi meni salille. Vähän kyllä äitin kanssa epäillään, että isi käy vaan saunomassa siellä, mutta ihan sama - arvatkaa montako muuta lasta siellä oli eilen? EI YHTÄÄN! Ja kuka siis sai kahden ihanan tyttöhoitajan 100% huomion koko ajaksi :) :) :) 

Mutta kuka tietää, missä mä kävin tänään? 

ELOKUVISSA!!!


Tää oli mulle eka kerta ikinä ja täytyy todeta, että aivan ykkösluokan juttu! Käytiin katsomassa Tatu ja Patu (mähän rakastan Tatua ja Patua, mut niin kai kaikki), joten valinta osui ja upposi. Se leffa oli NIIN HAUSKA!! Mun oli pakko huutaa monta kertaa kovaan ääneen kaikki hauskat kohdat, että mitä tapahtuu ja välillä innostuin taputtamaan käsiäkin. Ja hei, koska mun yleinen tyyli on todella cool, enkä vähästä hätkähdä, niin tämä oli aikamoinen tunteiden ilotulitus. 

Jotenkin se leffa loppui aika pian ja jäinkin toiveikkaana istumaan paikalleni, vaikka kaikki muut olivat jo lähteneet kotiin. Koetin kysellä äitiltä ja isiltä, että voidaanko katsoa uudelleen, mutta ne vaan nauroi mulle. En aina tajua niitä. 

Toivottavasti kaikilla muillakin oli mahtava viikonloppu! Kyllä elämä on tiiättekö MUKAVAA :) 


Halauksin, 

Nopsu


6 kommenttia:

  1. Voi jospa oisin saanut olla mukana elokuvissa :) Olisi kyllä ollut mahtavaa seurata tuota pikkumiestä. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kieltämättä parasta itselle elokuvassa oli just seurata Nopsun eläytymistä :) Varsinkin alussa tyyppi oli niin innoissaan, etten sellaista ole ennen nähnyt :)

      Poista
  2. Oi hauska postaus - oli hauskaa luettavaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kiitos :) Kiva oli kirjoittaa näin!

      Poista
  3. Anonyymi19/12/16

    Maailman hauskin kirjoitus :) Luettu noin kymmenen kertaa :) Kiitos Nopsu/äiti. - mummi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Pian jo tullaan kylään!! Just eilen mietin ääneen, että onhan mummilla vielä se paloauto, sillä nimittäin aion leikkiä." Terveisin, Nopsu

      Poista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan